U finale za nagradu Outward 2009, koja se dodjeljuje za najbolji dizajn velikih plakata, ušlo je 69 radova koje smo proteklu godinu mogli vidjeti na vanjskim oglasnim prostorima u Hrvatskoj.
Stručni žiri odabrao je pobjednike u pet kategorija; billboard, serija billboarda, citylight, serija citylight, megaboard, i to tajnim glasanjem pred samu dodjelu nagrada Outward2009, koja se održala u četvrtak, 29. listopada 2009. u Zagrebačkom kazalištu lutaka.
Stručni žiri činili su vodeći stručnjaci iz marketinških agencija i tvrtki;
1 | T – MOBILE | Gđa. Vedrana Majetić | Direktorica Sektora za marketinške komunikacije T-Mobilea |
2 | UNEX | Gđa. Lidija Čakanić | Creative Director & CCO Deputy |
3 | FRANCK | Gđa. Silvana Fanjek | Direktorica službe marketinga |
4 | MEDIA PUBLICUM | Gđa. Vesna Barišić | Direktorica agencije |
5 | SMJWT | Gđa. Jelena Biluš | General manager – direktorica |
6 | ABRAKADABRA | Gđa. Manuela Šola Oršić | General manager |
7 | Bruketa & Žinić | Gosp. Moe Minkara | Creative Director reklamne agencije Bruketa & Žinić |
8 | PULS | Gosp. Ante Šalinović | Direktor istraživanja medija |
9 | Tele 2 | Gosp. John Harmander | Head of communications |
10 | KRAŠ | Gosp. Mario Fraculj | Direktor Službe tržišnog razvoja |
11 | ADVANS | Gosp. Ivan Nikolašević | Direktor agencije Advans |
12 | FOTOGRAF | Gosp. Boris Poljičanin | Fotograf |
Građani su i ove godine imali priliku odabrati svoje favorite u kategoriji billboard i to glasanjem na web stranici www.outdoor-akzent.hr tijekom listopada 2009. Prema glasovima građana dodijeljena je nagrada publike, a najsretniji među glasačima osvojit će ulaznicu za dodjelu nagrada Outward 2009 i druge darove.
Svečanu dodjelu nagrada Outward 2009. vodili su Danijela Trbović i Boris Mirković, a gosti su u sklopu dodjele mogli uživati u nekoliko prizora iz lutkarske predstave Čarobna frula, a na after partiju u koncertu grupe Elemental.
Nagradu Outward je 2000. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor – akzent, s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata. Outdoor akzent član je vanjskooglašivačke grupacije EPAMEDIA, koja je vodeća tvrtka za oglašavanje na javnim površinama na području srednje i istočne Europe.