Svečana dodjela nagrada OUTWARD 2006 održala se u četvrtak 28. rujna 2006. u 20 sati u dvorani Hrvatskog sportskog društva Sokol – Tucman (Trg maršala Tita 6).
Već šestu godinu za redom tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor Akzent, organizira dodjelu godišnjih nagrada za dizajn plakata velikog formata – OUTWARD. Agencije, dizajnerski studiji i klijenti kandidirali su idejna rješenja plakata iz reklamnih kampanja od rujna prošle do kolovoza ove godine, a uvjet za prijavu radova bio je da je plakat objavljen na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj.
Predselekcijski žiri je odabrao dvadeset i jedan dizajnerski rad koji je ušao u finale u šest kategorija. Dva sata prije same dodjele stručni žiri od 18 članova je tajnim glasanjem odabrao pobjednike u svakoj od kategorija. Za nagradu publike, koja je također biti proglašena u Tucmanu, glasalo se od 15. rujna na web stranicama www.outdoor-akzent.hr i www.outward2006.net.
Žiri koji je finalno glasao sastavljen je od struke vrlo priznatih i javnosti poznatih članova koji su izglasali pobjednike u 5 stručnih kategorija.
Rajna Cuculić- direktorica Agencije Mediacom, Stefan Lupino – image maker, Jelena Plazonić – zamjenica generalne direktorice Unex Grupe, Ivan Soldo – direktor Agencije Massol, Ivica Vidović – predsjednik Uprave Mc Cann Erickson, Dario Vince – predsjednik Uprave Lowe Digitel, Nikola Žinić – kreativni direktor BRUKETA & ŽINIĆ, Mirko Ilić – dizajner i illustrator, Saša Romac – član Uprave za marketing Podravke, Tomislav Štengl – direktor Sektora korporativnih komunikacija INA-e, Andrea Blažičević – rukovoditeljica marketinških komunikacija VIP NET-a, Mario Scherr – direktor Društva Zvijezda d.d., Marija Radonić – članica Uprave Diners-a, Vesna Trnokop Tanta – potpredsjednica Hrvatske gospodarske Komore, Željko Žutelija – novinar Globusa, Duško Ljuština – član Gradskog poglavarstva za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba, Marko Smetiško – potpredsjednik Atlantic grupe, Krešimir Renzo Prosoli – izvršni direktor Agencije Akter Public
Dodjelu nagrada vodila je Danijela Trbović, a uzvanike su zabavljali Nina Badrić i Hladno pivo.
Detalje vezane za svečanu dodjelu nagrada te LAUREATE KOJI SU OSVOJILI NAGRADE možete pogledati na našem web siteu pod nazivom OUTWARD.
ZAŠTO NAGRADA OUTWARD?
OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata. Pokrenula ga je 2001. godine tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu.
“Jako smo zadovoljni što je nagrada OUTWARD dobila veliku podršku struke pa imamo i veliku odgovornost da svaki sljedeći izbor bude još bolji i to sve u cilju najveće moguće objektivnosti natječaja.” – Gabriela Klarić, direktorica outdoor akzent d.o.o
Plakati velikog formata su jedinstven medij koji komunicira s publikom u pokretu, omogućuje brzo upoznavanje s porukom i brzo stvaranje imidža. Vrlo su uočljivi na tržištu jer su sveprisutni, ne može ih se isključiti niti prelistati. Smisao poruke je kratak i jasan, a nacionalni i regionalni učinak reklamne kampanje lako se postiže.