
Tvrtka
O outdoor akzentu Hrvatska
Geslom „Dobar oglas daleko se vidi“, tvrtka outdoor akzent d.o.o. se i nakon dva desetljeća uspješnog poslovanja na hrvatskom tržištu, fokusira na jačanje OOH biznisa te je s ovom poslovnom filozofijom u poziciji daljnjeg razvoja i kvalitetnih investicija temeljenih na dugoročnim koncesijama.
Portfelj medija proteže se od tradicionalnih billboard/plakatnih medija pa do nišnih medija tipa city light scrollera na domovima zdravlja, bolnicama i sportskim objektima.
Klijentima nudimo cijeli niz kvalitetnih out of home medija: billboard, city light, wallscape, megaboard. Homogena mreža outdoor akzentovih medija omogućuje oglašavanje na nacionalnoj razini na sveukupno više od 2500 površina.
Klijentima nudimo potpuno individualna integrirana rješenja OOH oglašavanja. Naš tim je orijentiran na pružanje cjelovitih rješenja za klijenta, od proizvoda do usluge. Klijentu nudimo kompletnu potporu i know how u realizaciji i produkciji kampanje.
Internacionalni know how nam pomaže u strateškom planiranju i savjetovanju klijenata te u razvoju softwareskih alata vezanih za vanjsko oglašavanja koje klijentu nude bolji uvid u samu kampanju, mikrolokaciju. Outdoor akzent je jedini na tržištu čija je kategorizacija reklamnih površina izrađena prema istraživanjima koja se koriste u srednjoj Europi.
Kao lider u području inovacija koje dižu zamijećenost out of home medija, prvi smo uveli oglašavanje na duplim formatima – doubleboard, koji sa svojih 24 m2 omogućuje veću kreativnost i sadržaj na plakatu kao mediju.
Upravo iz tog razloga smo prije 19 godina pokrenuli OUTWARD – nagradu za najbolji plakat velikog formata, kako bismo potaknuli što bolje osmišljavanje idejnih rješenja za plakat velikog formata.
Projektom ‘Reci to glasno’ tvrtka je obilježila 20 godina poslovanja, s ciljem da se podsjeti na značajnu ulogu i veliki doseg plakata u oglašavanju te pokaže kakve su mogućnosti povezivanja više medija u interaktivnoj kampanji.
Uspjeli smo najstariji oglašivački medij transformirati u medij 21. stoljeća, prateći socijalne i potrošačke trendove kupaca. Gradimo brandove inspirirajući ljude sa snažnim OOH kampanjama.