OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju je outdoor akzent pokrenuo još 2000. godine s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu. Svake je godine interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki za godišnju nagradu Outward sve veći, što svjedoči o njezinoj važnosti u struci.
“Organizacija Outward-a svaki je put poseban izazov, svaka godina je specifična i drugačija jer se politička i ekonomska zbivanja vrlo često preslikavanju na trenutačne tendencije u oglašivačkoj industriji. Posebno nas veseli što je Outward dobro prihvaćen od struke i time se pretvorio u izbor koji ima sve veći značaj u razvoju i poticanju kreativnosti i inovativnosti, a kroz kreativno izražavanje na plakatu jača se i pozicija vanjskog oglašavanja. Svake godine pokušavamo na nov način pristupiti izboru, kao što smo na primjer prije nekoliko godina uveli nagradu publike koja je uvelike dinamizirala i popularizirala izbor, a ove godine smo pokrenuli nekoliko specijalnih projekat koji su plakat kao medij učinili još interaktivnijim. Na primjer, projekti poput Majlonki kojim smo popularizirali duple formate – za njega smo nedavno dobili nagradu Effie, te isto tako nagradu za najbolju iskoristivost outdoor medija koja je nova kategorija OUTWARD-a.
Kriteriji za izbor plakata godine su sljedeći;
Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od kada je natječaj otvoren, kandidirale ukupno 61 rad u šest kategorija, objavljen ili kako mi plakateri to kažemo zalijepljen od kolovoza 2010. do kolovoza 2011. godine na jednoj od službenih površina u Hrvatskoj.
Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkuriraju plakati city light, megaboard te od ove godine i nova kategorija – najbolja iskoristivost outdoor medija. U novoj kategoriji, best use of outdoor media ocjenjuje se strategija, idejno planiranje, kreativna realizacija i učinkovitost kampanje.”
Stručni žiri činili su vodeći stručnjaci iz marketinških agencija i tvrtki; Krešimir Macan – Manjgura, Ana Lisinski – Omnicom Media Group, Vladimir Gnjidić – Dukat, Tanja Škorić – Bruketa&Žinić OM, Dino Komar – Tvornica duhana Rovinj, Vilijana Belas – Privredna banka Zagreb, Kristijan Gregorić – Karlovačka pivovara, Dragica Marjanović Prce – Uniqua osiguranje, Igor Perkušić – kreativna agencija Nukleus, Nenad Trifunović – K&K Promotion, Matko Jovičin – TF Marketing, Dragan Lakičević – Grey Group Croatia, Jadranka Kolić Krzelj – McCann Erickson, Mislav Vidović – Digitel& i Asja Krstevski – Unex.
Od ukupnog broja pristiglih radova stručni žiri odabrao je 8 pobjednika. Tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, te plakat u novoj kategoriji – najbolja iskoristivost outdoor medija.
Publika je glasovanjem do 25. listopada imala prilike dati svoj glas najboljem billboardu u sezoni 2010/2011.
“The” pobjednik ovogodišnjeg Outwarda je definitvno kreativna agencija Imago RA s nagradama u čak 6 katergorija za klijente Raiffeisen bank i Mobis electronic. Prvu nagradu u pojedinačnoj billboard kategoriji odnjela je agencija Bruketa&Žinić OM s radom “Last chance to pick up a virgin”, za klijenta OPG Sandi Chiavalon, dok je treću nagradu u istoj kategoriji dobio je McCann Erickson za festival židovskog filma pod nazivom “Remek djelo”.
Svečanu dodjelu nagrada Outward 2011. u prostorijama Tvornice kulture vodili su Danijela Trbović i Boris Mirković, a za odličnu atmosferu na after partiju pobrinuo se Urban & 4.
Posebno se moramo zahvaliti kreativcima agencije NUKLEUS koji su sve naše ideje marljivo pretvarali u oku vidljive i prstima opipljive materijale.