Outdoor akzent je ovom kampanjom želio vratiti stari sjaj billboardu kao mediju i promovirati duple formate unutar mreže kako bi naglasio kvalitetu mreže i primijećenost kampanje.
Uz navedene razloge zamijetili smo da klijenti sve više traže veće formate s nacionalnim kontaktom. Manjak ovakvog tipa nacionalne mreže nas je potaknuo na realizaciju ovog projekta. Radi se o manjem formatu (25 m2), koji je još uvijek dovoljno velik za isticanje poruka koje tendiraju velikim formatima.
Kampanja je postigla vrlo visok intenzitet promidžbenog kontakta. Prema istraživanju Ipsosa kampanja Majlonke zamijećena je 68%. Ostvarena je željena interakcija, veliki doseg, brza frekvencija, ciljani kontakt.
Kampanja je realizirana na 150 lokacija,znači 300 plakatnih površina s naglaskom na velike gradove Zagreb 60 lokacija, Rijeka 30, Split 30, Osijek 15.
Najveća zamijećenost je zabilježena u Zagrebu – 76%, i u Rijeci – 70%, ali i ostali gradovi su na 45-50%.
Kampanja je krenula 7 dana na površini standardnog formata (5×2,5m) s teaser porukom “jesi li dovoljno muško?”, a nastavljena je u sljedećem terminu s dodatnim lijepljenjem plakata na susjednu površinu s vidljivom reklamom za proizvod – muške najlonke.
Pomalo kontroverzna reklama uspjela je već u prvom tjednu pobuditi velik interes publike, što dokazuju i razni novinski članci, upiti u trgovinama vezani za proizvod. Pojavom cijele reklame, kampanja je postala hit. Kampanja je realizirana samo na billboardu, dakle, nije bilo drugih medija u kampanji, što pokazuje da je projekt uspio u potpunosti usprkos reakcijama muškog spola: “Muške hulahopke, ne bismo ih htjeli baš nositi.”
» Primijećenost reklamne kampanje – Majlonke (Ipsos Marketing)