QR code

Projekt “QR code” pokrenuo je outdoor akzent s ciljem povezivanja outdoor medija s internetom. Billboard kampanja s dvije interesantne poruke u dizajnu ima naglašen QR code – publika fotografiranjem plakata mobilnim telefonom povezuje se s web sadržajem.

Koncept kampanje – dva intrigantna teasera:

  • Kredit s 0% kamata! i Čokolada za mršavljenje! – dvije aktualne teme.
  • dodali dizajnu billboard-a QR code naše stranice (landing page) kroz koju osnivamo BB+QR code club outdoor akzenta – kroz ovaj club mislimo provesti daljnja istraživanja i projekte vezane uz interaktivnost medija.

Suvremene tendencije u OOH:

  • interaktivnost medija
  • outdoor se digitalizira, povezuje s internetom, a oba medija omogućuju usko targetiranje publike dok outdoor dodatno potiče masovnu komunikaciju.
  • interaktivnost kampanja povezivanjem medija putem QR code-a, bluethoot-a itd.
  • billboard + QR code by outdoor akzent – projekt povezivanja dva medija – billboard-a i interneta.
  • razvojem mobilne telefonije možemo postići i dokazati određeni reach + interakciju medija.
    outdoor oglašavanju daje se jedna nova dimenzija i dodatna vrijednost.

Publika je pokazala interes, 350 ljudi aktiviralo je našu web stranicu sa željom da provjere sadržaj. Svakodnevno raste broj tzv. smartphone uređaja koji imaju pristup internetu i time pristup informaciji ili oglasu koji se želi plasirati kroz kampanju.

Kombinacijom medija – plakat + internet – se kroz standardne kampanje bez znatnog povećanja budžeta prenosi poruka na dva medija, a out of home-u daje se jedna dodatna vrijednost i dimenzija.

Billboard and QR Code