English | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Proizvodi  /  Billboard  /  Plakat kao medij
Plakat kao medij

Plakat kao medij

Billboard — jumbo pano jedinstven je medij koji komunicira s publikom u pokretu, najčešće u prometu i uvijek izvan kuće — out of home. Širenje takva oglašavanja dobar je pokazatelj socijalnih i ekonomskih promjena u posljednje vrijeme te povećane potrebe za pokretljivošću (prijevoz na posao i shopping).

Glavna obilježja jumbo plakata:
Plakat je masovni medij — veliki doseg.
Promidžbena poruka ostaje neizmijenjena 14-30 i više dana.
Prosječna usredotočenost traje 0,52 sekunde.
Plakat je pravi PUSH medij.
Plakat djeluje brzo — brza frekvencija.
Plakat se može primijeniti regionalno — regionalni kontakt


Prednost plakata kao medija (source Media com Viena):
Velik doseg i frekvencija dobro dopiru do mlade, pokretne ciljne skupine.
Mogućnost odabira mjesta.
Vizualni transfer; emocionalni učinak TV-a ponovno se doživljava pomoću "Key visuals" na plakatu.
0,04 sekunde dovoljno je da se ponovno prepozna neki već poznati logo.

Prepoznavanje nesvjesno zapamćenih "Key visuals"
Istraživanje poduzeća "Brandmeyer Markenberatung" u Hamburgu, objavljena 2003.
potvrđuje da potrošaći prepoznaju i ispravno klasificiraju promidžbenu kampanju čak i onda kad opažaju samo jedan dio
Naučeni "Key visuals" neke trgovačke marke dovoljni su za jednoznačnu klasifikaciju
Preduvjet: stalna primjena istih promidžbenih uzoraka

Impressum Kontakti Lokacija ureda Registrirani klijenti Download