English | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Novosti
Novosti

Novi sustav valorizacije plakatnih površina

Outdoor akzent organizirao je 16.2.2007. prezentaciju novog sustava valorizacije plakatnih površina u Muzeju Mimara za predstavnike agencija i klijenta.

Prema već najavljenom, od 1. ožujka uvodimo 14 dnevni period oglašavanja te novi sustav evaluacije plakatnih površina, a za to vezano i novu kategorizaciju plakatnih površina.

Predstavnicima agencija i klijenata predstavljena je prva verzija evaluacije plakatnih površina u Hrvatskoj, ali se nadamo da ćemo drugi korak učiniti zajednički s klijentima te izgraditi novi sustav vrijednosti u vanjskom oglašavanju.

Na ovaj korak odlučili smo se budući da na tržištu vanjskog oglašavanja još uvijek nema dovoljno informacija i istraživanja ove vrste. Kao neovisnog partnera s međunarodnim iskustvom odabrali smo MGE DATU da nam izvrši ocjenu plakatnih površina (Quality assesment & Quality control).

Dr. David Strnad prezentirao je princip izračuna plakatne vrijednosti (PV), pomoću parametra koji su bitni npr. brzine vozila, frekfrencije prometa, kuta panoa, vremena prolaska, vidljivosti i sl.
Također, prikazane su mogućnosti kontakta u plakatnoj kampanji (contact chance), evaluacijom su prikupljene različite informacije pomoću kojih se može izračunati mogućnost kontakta.

Voditelj prodaje outdoor akzent-a Krešimir Brlić prezentirao je mogućnosti prodaje koristeći software "Poster Managment System", kojime je pokazao sve mogućnosti prezentacije plakatne kampanje.
Prezentirane su digitalne karte (Map Info) s fotografijama svih ponuđenih lokacija u kampanji, te prezentaciju sa satelitskim pregledom plakatnih površina (Google Earth), te ostale mogućnosti planiranja, odabira lokacija i slično.

 
   
Impressum Kontakti Lokacija ureda Registrirani klijenti Download