English | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Novosti
Novosti

OUTWARD 2008. - dodjela godišnjih nagrada za dizajn plakata velikog formata

U četvrtak 30. listopada 2008. godine u 20 sati, u Hrvatskom narodnom kazalištu na Outwardu proglašeno je osam najboljih velikih plakata koje smo proteklih dvanaest mjeseci mogli vidjeti u Hrvatskoj.

Najbolji billboard je Zgraf, agencije Nukleus za Međunarodnu izložbu grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Drugo i treće plasirani billboardi su Put, agencije Bruketa&Žinić za Renault Nissan Hrvatska i Yes.Zagreb, autora Dejana Kršića za Koncertnu direkciju Zagreb. Za najbolju seriju billboarda proglašeni su Smart drinks, agencije Digitel za Jamnicu. Nukleus je osvojio i nagradu za najbolji city light i to ponovo za Zgraf, a nagradu za seriju city lights odnijeli su plakati za Petrovu trudionicu, agencije Bruketa&Žinić za udrugu Sretno novorođenče. Najbolji megaboard je Čuvar vaših tajni, agencije TBWA Zagreb za Eduro. U posljednjoj kategoriji koju dodjeljuje publika, pobijedio je plakat Hladnog piva, agencije Nukleus.

Između više od četrdeset prijavljenih radova, stručni žiri sastavljen od dizajnera, fotografa i marketinških stručnjaka odabrao je finaliste za uži izbor, a zatim i pobjednike u pet kategorija. U žiriju su ove godine odlučivali Dražen Nikolić, predsjednik Uprave Raiffeisen Consulting; Vesna Trnkop Tanta, potpredsjednica HGK; Lidija Gregurek, direktorica marketinga Ine i članica Nadzornog odbora Hrvatskog oglasnog zbora; Andrea Šumanovac, generalna direktorica Unex grupe; Tomislav Matusinović, izvršni direktor Atlantic Grupa; Igor Mladinović, kreativni direktor McCann Erickson Hrvatska; Nina Pentek, direktorica marketinga Erste&Steiermärkische banke; Davor Bruketa, kreativni direktor Bruketa&Žinić; Boris Belak, kreativni direktor BBDO; Igor Šišara, direktor klijenata Publico; Damir Brčić, CEO Publics Hrvatska; Mio Vesović, fotograf i snimatelj i Drago Perić, Kreativni razred.

Za posebnu nagradu publike glasali su građani tijekom listopada na internetskoj stranici www.outdoor-akzent.hr.

Na ovogodišnjem Outwardu bilo je oko petsto uzvanika, a uz predstavnike struke iz marketinških agencija i dizajnerskih studija, bilo je i gostiju iz političkog i javnog života. Svečanu dodjelu nagrada Outward vodila je Danijela Trbović.

Na partyju OUTWARD za uzvanike nakon dodjele nagrada nastupala je mlada pjevačica Natali Dizdar. Njezin energični nastup oduševio je sve nazočne. Natali je uz svoje već poznate uspješnice otpjevala i pjesmu "Stop" s novog albuma, čiji je izlazak zakazan za početak 2009. godine. Uz mladu pjevačicu za uzvanike su ekskluzivno uprizoreni i segmenti baleta "Dama s kamelijama" u izvedbi baletnog ansambla zagrebačkog HNK, i to samo nekoliko dana nakon svečane premijere. Za balet "Dama s kamelijama" koreografiju je radio poznati britanski umjetnik Derek Deane, a glazbu je skladao Carl Davis. Kao i odlični ovogodišnji radovi, ni zabavni dio OUTWARDA nikog od nazočnih nije ostavio ravnodušnim.

Nagradu Outward je 2000. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor - akzent, s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata. Outdoor - akzent član je grupe European Public Advertising Media (EPAMEDIA) koja je vodeća tvrtka za oglašavanje na javnim površinama na području srednje i istočne Europe.

Outward 2008.

 
 
 
 
 
Impressum Kontakti Lokacija ureda Registrirani klijenti Download