English | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Novosti
Novosti

PRIJAVA RADOVA ZA OUTWARD 2011, GODIŠNJU NAGRADU ZA NAJBOLJI DIZAJN VELIKIH PLAKATA

OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata. Pokrenula ga je 2000. godine tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata.

Od 5. rujna, do 20. rujna 2011. godine možete kandidirati idejna rješenja velikih plakata za godišnju nagradu OUTWARD.
Uvjeti za prijavu radova su da je plakat objavljen na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj u razdoblju od kolovoza 2010. do kolovoza 2011. godine.

Radovi se mogu prijaviti u šest kategorija: billboard, serija billboarda, citylight, serija citylighta, megaboard, te za novu kategoriju "najbolja iskoristivost medija / Best use of outdoor media".

U kategorijama billboard, serija billboarda, citylight, serija citylighta, megaboard ocjenjuje se kvaliteta djela, inovativnost u pristupu, a osobito inovativnost u tretiranju specifičnosti vanjskog oglašavanja.

U novoj kategoriji najbolja iskoristivost/Best use of outdoor media ocjenjuje se kvaliteta djela, kreativnost, inovativnost, naročito strategija u planiranju OOH medija ili više njih, te učinkovitost. Uz prijavu rada potrebno je navesti strategiju; te objasniti učinkovitost kampanje.

Publika će i ove godine moći glasati za najbolji billboard na web stranici www.outdoor-akzent.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte:
outdoor akzent d.o.o, Member of EPAMEDIA,
Krapinska 27, Zagreb,
tel.: 01 3040 940,
fax: 3040 950,
e-mail: office [at] outdoor-akzent.hr

Molimo Vas da nominirane radove dostavite na A3 formatu, za svaki rad priložite prijavnicu i CD sa svim radovima u JPG formatu do maksimalno 2 MB.

» Prijavnica - OUTWARD 2011.

» Prijavnica radova za kategoriju najbolja iskoristivost outdoor media

Impressum Kontakti Lokacija ureda Registrirani klijenti Download