English | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Istraživanja i usluge  /  PIT
PIT

PIT - Poster Impact Test

Poster Impact Test je istraživanje kojim se ispituje kreativna učinkovitost i zamijećenost plakata odnosno reklamne kampanje.

Za kampanje iznad 300 plakatnih površina outdoor akzent nudi besplatno PIT istraživanje.

Spontano, potaknuto i impact prisjećanje na jumbo plakate

1. stupac: spontano prisjećanje na jumbo plakate pri pitanju o svim plakatima

2. stupac: spontano prisjećanje na jumbo plakate pri pitanju o plakatima s autotematikom

3. stupac: prisjećanje na jumbo plakate pri spominjanju marke

4. stupac: prisjećanje na jumbo plakate pri prikazivanju plakata

5. stupac: impact prisjećanje


Ciljevi i metodologija

Agencija Puls na zahtjev agencije outdoor akzent provela je "PIT - Poster Impact Test" za reklamnu kampanju ostvarenu jumbo plakatima za novi Mercedes Vito.

Glavni cilj istraživanja bio je ispitati zamijećenost i učinkovitost navedene reklamne kampanje.
Za to je primijenjen PIT (Poster Impact Test), što ga je razvio austrijski Gallup. Istraživanje je provedeno metodom face-to-face, na ulicama triju hrvatskih gradova (Zagreb, Split, Rijeka) od 26. do 28. studenog.

U istraživanju je sudjelovalo 200 ispitanika. Karakteristike uzorka prikazane su u tablici.

Socio-demografske karakteristike ispitanika

Impressum Kontakti Lokacija ureda Registrirani klijenti Download