Hrvatski | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Novosti
Novosti

DODIJELJENE NAGRADE ZA NAJBOLJE DIZAJNIRANE PLAKATE VELIKOG FORMATA

Tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent sinoć je autorima najbolje dizajniranih plakata uručila nagrade na završnoj svečanosti godišnje nagrade OUTWARD2007 organiziranoj u novoj zgradi Hypo centra u Zagrebu.

Pobjedu u kategoriji billboarda osvojila je agencija Maximus DDB s radom "Kopčaš", u kampanji o sigurnosti u vožnji Ministarstva unutarnjih poslova. Kreatorima najboljeg billboarda tvrtka outdoor akzent besplatno ustupa 50 plakatnih površina u trajanju od 14 dana.

Studio Cuculić osvojio je drugo i treće mjesto u kategoriji billboarda, s idejnim rješenjima plakata koji su pratili promotivnu kampanju zagrebačkog dramskog kazališta Gavella.

Selekcijski žiri je u kategoriji serije billboarda najboljim ocijenio rad agencije Lowe Digitel pod nazivom "Lopta je bačena - nogomet, tenis, košarka".

Dizajnerski studio Bruketa i Žinić osvojio je dvije nagrade, jednu u kategoriji najboljeg idejnog rješenja city lighta radom "Guza" za trgovački lanac Jegerstar, a drugu u kategoriji serija city lighta sa "Jazzg 2" koji su pratili Zagrebački jazz festival.

U kategoriji megaboard pobijedila je agencija Publicis groupe - Publicis d.o.o. s plakatom "Mali zeleni" za pivo Heineken.

Za plakat "Kopčaš" Maximus DDB dobio je i nagradu publike koju je Marku Dragičeviću, direktoru agencije, uručio Marko Andrin, jedan od brojnih koji su za najbolji plakat glasovali putem Interneta.
Gospodinu Andrinu outdoor akzent će besplatno ustupiti plakatnu površinu, koju može koristiti na način kako želi, u razdoblju od 14 dana.

Za godišnju nagradu Otward2007 kandidirano je 68 plakata u pet kategorija, od kojih je predselekcijski stručni žiri odabrao 24 finalista, a potom je selekcijski žiri tajnim glasovanjem došao do ukupno osam pobjednika.

Na završnoj je svečanosti predstavljeno i istraživanje o vanjskom oglašavanju outdoor akzenta i agencije Valicon. Ono otkriva kako veliku većinu građana s plakata privuče slika, fotografija ili crtež, a pisanu poruku pročita tek svaki šesti. Većina građana u prostoru u kojem se kreće svakodnevno najviše zamjećuje jumbo (billboard) plakate. Više od 60 posto ispitanika smatra da bi autore plakata trebalo nagraditi jer su mnogi percipirani kao izvrsne ideje, gotovo mala umjetnička djela koja na poseban način progovaraju o našoj svakodnevici.
Istraživanje potvrđuje da će jedinstvena nagrada Outward i u godinama koje slijede pobuđivati veliku pažnju publike. Ona ih ne tretira kao najobičnije reklame, već kao nositelje korisnih informacija te odašiljatelje velikog broja kreativnih poruka.

Dodjelu nagrada vodili su Rene Bitorajac i Danijela Trbović, a nakon službenog programa i dodjele priznanja najboljima, uzvanici su se zabavljali uz koncert grupe LET 3.

OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju već sedmu godinu za redom organizira tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent sa ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu.

outdoor akzent članica je međunarodne grupe EPAMEDIA i druga najveća vanjskooglašivačka tvrtka u Hrvatskoj. Outdoor akzent Hrvatska nedavno je kupio 100% udjela tvrtke Top marketing te je ovom akvizicijom postao market leader u gradu Rijeci u segmentu billboarda.

Outdoor akzent Hrvatska osnovan je 1996. godine i do danas je razvio mrežu s više od 2200 plakatnih površina na području cijele Hrvatske. outdoor akzent nudi kvalitetne, suvremeno dizajnirane objekte za vanjsko oglašavanje na lokacijama velike gustoće prometa i dobre vidljivosti.

Impressum Contacts Office location Registered clients Download