Hrvatski | Deutsch | EPAMEDIA International
Početna  /  Novosti
Novosti

POČINJE GLASOVANJE PUBLIKE ZA OUTWARD 2007, GODIŠNJU NAGRADU ZA NAJBOLJI DIZAJN VELIKIH PLAKATA

Od 1. do 15. listopada bira se najbolje dizajniran plakat velikog formata za godišnju nagradu OUTWARD, koju već sedmu godinu zaredom organizira tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent.

Publika svoj glas plakatima koji su ušli u finale može dati od ponedjeljka pa sve do 15. listopada putem stranice www.outdoor-akzent.hr.

Glasati se može za radove u kategoriji billboard, tzv. jumbo plakate (najčešće vidljive uz prometnice), koji se jedini natječu i za nagradu publike.

Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od kada je natječaj otvoren, kandidirale ukupno 68 radova u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkuriraju plakati city light (manji ostakljeni i osvijetljeni plakati) i plakati megaboard (panoi velikog formata).

Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri u sastavu: Boris Ljubičić, direktor (Studio International), Lordan Kondić, direktor marketinških komunikacija (T-Mobile), Albino Uršić, direktor (STUDIONEXUS), Damir Fabijanić, direktor (FAB), Neven Dubravčić, izvršni direktor (NUKLEUS) i Dean Vranić, kreativni direktor (IMAGO R.A.), odabrao je 24 finalista.

Selekcijski žiri od dvanaest članova među finalnim radovima odabrat će tri najbolja billboarda,, jedan city light,jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija.
Publika će u šestoj kategoriji glasovanjem izabrati najbolji billboard.
Nagrađenima za najbolji billboard plakat outdoor akzent će besplatno ustupiti 50 plakatnih površina u trajanju od 14 dana.

Svečana dodjela i proglašenje najboljih radova održat će se 25. listopada 2007. godine u Hypo centru u Zagrebu, koja će kao i prethodnih godina biti jedinstvena prilika za okupljanje sve eminentnih tvrtki i osobe iz svijeta oglašavanja u Hrvatskoj.

OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju je 2000. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu. Svake je godine interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki za godišnju nagradu Outward sve veći, što svjedoči o njezinoj važnosti u struci.

outdoor akzent d.o.o. je druga vanjskooglašivačka tvrtka u Hrvatskoj, a članica je grupe EPAMEDIA, krovne organizacije svih vanjskooglašivačkih poduzeća grupe. Outdoor akzent Hrvatska nedavno je kupio 100 posto udjela tvrtke Top marketing, te je ovom akvizicijom postao market leader u gradu Rijeci u segmentu billboarda.

outdoor akzent Hrvatska osnovan je 1996. godine i do danas je razvio mrežu s više od 2200 plakatnih površina na području cijele Hrvatske. Outdoor akzent nudi kvalitetne, suvremeno dizajnirane objekte za vanjsko oglašavanje na lokacijama velike gustoće prometa i dobre vidljivosti.

Impressum Contacts Office location Registered clients Download